Clientii prefera cumparaturile facute pe internet. De la electrocasnice, gadget-uri, pana la mobila, chiar si cumparaturile, sau apeleaza la servicii de tip Glovo sau Uber Foods pentru a le fii livrate direct la usa.
Pagini de social media precum Facebook, Instagram, Tik Tok (daca doresti sa vinzi produse sau servicii noilor generatii) si mai ales YouTube si Google MyBusiness. Daca pana in ultimii 10 ani trendul a fost sa vinzi online folosind fotografii cat mai atractive, iata ca vedem un pivot in detrimentul video-urilor. Daca o fotografie face cat 1000 de cuvinte, atunci un video de 2-3 minute, face cat milioane de cuvinte.
Clientii vor sa vada efectiv ce face produsul sau serviciul, cum functioneaza, ce avantaje deosebite are s.a. Deci ce metoda de rezolvare si mai buna exista sa-ti promovezi afacerea in 2020?
Prin intermediul unui scurt video de prezentare te poti asigura ca vei atrage mult mai usor atentia clientilor. Fie ca este un video realizat de tine, filmand produsul sau facand un review la acesta, fie ca este un video de calitate superioara, realizat de catre un studio profesionist. Animatiile au de asemenea un potential imens, daca nu poti previzualiza fizic in video produsul tau.
2. Asigura-te ca ai un website la zi, optimizat pentru conversia vizitatorilor in clienti.
Orice afacere serioasa are nevoie de un website foarte bine realizat. Inainte ca orice persoana sa cumpere un serviciu vazut pe paginile de social media, acestia verifica website-ul firmei pentru a se asigura de profesionalismul firmei. Sectiuni precum “echipa”, “serviciile noastre” si o rubrica de F.A.Q. (frequently asked questions, in traducere libera “intrebari frecvente”) sunt avantaje enorme pentru a convinge potentialul cumparator.
In acest sens echipa Godzilla Web iti sta la dispozitie cu website-uri cu design modern, o estetica placuta si incarcare rapida care vor convinge potentialii clienti sa cumpere de la tine si nu de la concurenta. Vizualizeaza pagina “realizare website” pentru mai multe detalii.
Asigura-te ca atunci cand iti faci website-ul, acesta o sa fie optimizat pentru ce mijloc de comunicare preferi. Ce vrei sa faca clientii dupa ce termina de vizualizat informatia de pe site?; Sa pune mana pe telefon si sa te sune?; Sa cumpere direct? (fiind magazin online sau avand o sectiune de vanzare online); Sa iti trimita un email sau sa completeze un formalar de contact?; Orice ai alege, asigura-te ca acest lucru se reflecta in modul in care este realizat site-ul companiei.
3. Posteaza regulat noutati si actualizari despre activitatea companiei tale
Scopul tau este sa fii omniprezent in mintea clientilor tai. Oriunde s-ar uita trebuie sa isi aminteasca despre tine. Atunci cand intra pe Facebook, vad o noua fotografie cu o descriere super a serviciului vandut de firma ta. Pare interesant, asa ca acesta intra sa iti vizualizeze website-ul si citeste recomandarile lasate de fostii clienti. Bine, s-a convins putin mai mult. Da scroll in josul paginii si vede filmuletul de prezentare. Acum este convins cu siguranta. Dar totusi parca mai lipseste ceva.
Peste doua zile isi verifica casuta de email si primeste un email din partea firmei tale cu o reducere de 20% la serviciul sau produsul pe care il vizualizase cu cateva zile inainte. Pretul pare si mai bun si este chiar sfarsitul lunii. “Daca nu acum cand iau salariu, atunci cand altcandva sa ma rasfat?”, se gandeste acesta. Vandut!
Speram ca va vor fii utile recomandarile noastre in legatura cu cele mai bune modalitati despre cum sa-ti promovezi afacerea in 2020. Perioada de criza este o perioada oportuna de extindere si de crestere, in special in mediul online.
Nu uita, pentru orice intrebare legata de realizarea unui website profesionist pentru afacerea ta, echipa Godzilla Web iti sta la dispozitie.
1 Comment
[…] Ca si in articolul precedent, accentuam importanta video-urilor de prezentare. Toate firmele care se respecta au un video prin care isi prezinta activitatea sau line-up-ul (lista) de produse sau servicii. Realizarea unui video de prezentare pentru afacerea ta va face conversia clientilor mult mai usoara si te va pozitiona in echipa celor care au bugete serioase de marketing. Producerea video-urile nu mai sunt de mult extrem de costisitoare, iar un video bine realizat poate costa doar cateva sute de euro. […]